CRM rješenja
U Customer Relationship Managment (CRM) ubrajamo skup poslovnih procesa, ljudi i tehnologija koje nam omogućuju bolje razumijevanje korisnika, kako postojećih tako i potencijalnih. Uz to, s postojećim korisnicima razvijamo bolje poslovne odnose i iste izgrađujemo s budućima.
Moderno je poslovanje danas nezamislivo bez CRM-a, softverskog rješenja. Prvotno zamišljen “samo” kao implementacija softvera, CRM je prerastao u poslovnu filozofiju. Istinski CRM ujedinjuje podatke iz svih izvora informacija te omogućuje jedinstven uvid o korisniku u realnom vremenu. Najpoželjnije mjesto za uvođenje sustava upravljanja korisnicima (CRM) jest u prodaji, gdje taj sustav daje podatke o mogućim novčanim priljevima u organizaciju te načinu rada prodajnog osoblja.
Koristeći podjelu CRM-a na operacionalni, analitički i kolaborativni ustanovili smo da profilu naših korisnika najviše odgovara da u trenutku implementacije CRM-a u svoje poslovanje oplemene funkcionalnostima zadužena za transformaciju i dobavu podataka iz vanjskih sustava, za pohranu istih u baze podataka, ekstrakciju operativnih podataka iz baza, njihovu analitičku obradu i prosljeđivanje rezultata analitičkih procesa u obliku izvještaja.
Mi nudimo analitički CRM koji usuglašavamo s Vašim potrebama te prikupljanje podataka dodatno prilagođavamo zahtjevima Vašeg poslovanja, tj. potrebama koje proizlaze iz vrste roba koju prodajete i usluga koje pružate. Zajedno s Vama razvijamo optimalno aplikativno rješenje.
Aplikacija se odlikuje jednostavnim i intuitivnim sučeljem tako da se koristi bez nekog posebnog napora. Konačni rezultati koje dobivate kroz našu aplikaciju nude veliki broj mogućnosti daljnje obrade podataka preko izvještaja, spremajući ih pritom u nama uobičajene formate microsoftovih alata.
Ukoliko korisnici koriste i naše ERP aplikacije, povezujemo analitičke i knjigovodstvene podatke o kupcima s podacima iz CRM sustava.