Za maloprodaje
Za maloprodaje i veleprodaje odjeće i obuće
U okviru maloprodaje razdvojili smo poslovanje same prodavaonice i pozadinsko poslovanje maloprodaje.
U okviru aplikacije za poslovanje prodavaonice razlikuju se sljedeći moduli:
- poslovanje POS kase maloprodaje
- arhiva maloprodajnih računa
- izdavanje R1 / R2 računa
- modul za poslovođenje (pregledi i izvještaji za voditelja posla)
- inventura dućana
- skladišno poslovanje dućana
- pregled stanja zaliha po više kriterija
- robne kartice
- unos zapisnika o promjeni stanja robe (krađa, otpis i sl.)
- međuskladišni prijenos kod rada sa više maloprodajnih dućana unutar tvrtke
U okviru pozadinskog poslovanja razlikuju se slijedeći moduli :
- prijava komitenata (kupaca i dobavljača)
- prijava artikala u sustav
- unos primki i izrada maloprodajnih kalkulacija
- povrati robe dobavljaču
- prijava korisnika Loyality programa
Po čemu se naše aplikacije razlikuju?
- omogućavamo učitavanje podataka o robi iz elektronskih računa dobavljača
- ubrzavanje poslovanja korištenjem bar koda u svim segmentima poslovanja
- omogućavamo odabir artikla pomoću: bar koda, naziva, dijela sadržaja iz naziva, veličine, dobavljača / proizvodača i što je posebno važno – godine proizvodnje i sezone
- unos plaćanja po jednom računu u POS kasi s više vrsta plaćanja
- zaključak kase od više puta dnevno do jednom u više dana
- praćenje potrošnje u Loyality programima
- osiguravamo jedinstvene cijene za sve istovrsne artikle (neovisno o boji, materijalu i veličini)
- za sorto robu osiguravamo tablične prikaze po veličinama i/ili bojama i materijalima
- ispisujemo deklaracije prema podacima iz primke, a prema Zakonu o zaštiti potrošača
Ukoliko tvrtka ima veleprodajno skladište i jednu ili više maloprodaja razvili smo sustav komunikacije između poslovnih jedinica koji osigurava vremensku i lokacisku nezavisnost, a opet pripadnost sustavu i centraliziranje tj. sinkronizaciju podataka u sustavu.